Witamy,
Gościu
|
Regulamin
§ 1. Założenia ogólne.
1. Forum serwisu RazemBezpiecznie.pl służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy na danych działach tematycznych.
2. Korzystanie z forum, podobnie jak z serwisu RazemBezpiecznie.pl jest całkowicie bezpłatne. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach prowadzonych w serwisie jest rejestracja użytkownika z podaniem nick'a (pseudonimu) i adresu e-mail (istotne jest podanie prawdziwego adresu, na który zaraz po rejestracji wysłany zostanie link aktywacyjny).
§ 2. Zachowanie na forum.
1. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.
2. Korzystający z forum użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad etycznych oraz kultury dobrego wychowania.
3. Tworząc temat należy pamiętać aby nadać mu odpowiedni tytuł.
4. W wypowiedziach na Forum należy szczególnie unikać:
- wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.;
- wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników;
- załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne - PW, GG lub Skype posty z prośbami o wysłanie czegokolwiek, zawierające adresy @, lub inne namiary będą kasowane bez uprzedzania, a ich autorzy mogą się spodziewać minusowych oklasków).
- wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum;
- zbędnych komentarzy, które wydłużają niepotrzebnie czas przebywania na forum innych użytkowników;
- ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora;
- ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób) takich jak adres, telefon, używanych przez siebie haseł, itp.;
- podawanie linków do eMule, torrent-a, itp.
- PISANIA DUŻYMI LITERAMI;
- przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie, zwiększanie lub zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach, kolor czerwony zarezerwowany jest WYŁĄCZNIE dla administratorów;
- powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych
5. Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:
- udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu.
- starać się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co Ci chodzi.
- przestrzegać zasady: zanim zapytasz - poszukaj, używając funkcji "Szukaj" (możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi).
- każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
- wszelka publikacja linków na Forum wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linka.
- obowiązkiem piszącego post jest śledzenie losów swojego postu, sprawdzanie odpowiedzi oraz ewentualnych uwag adminów.
- mile widziane będą stosowne podziękowania naszemu dobroczyńcy który spełnił naszą prośbę. Kto wie, czy kiedyś nie będziemy znowu potrzebowali jego pomocy.
6. Podziękować można na dwa proste sposoby przez:
- wpisanie słowa "dziękuję" w odpowiedzi na post.
- wstawienie w tym poście oklaska osobie, która nam pomogła.
7. Sygnatury (podpisy):
- nie mogą zawierać tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobą bądź grupę osób;
- nie powinny zawierać w żadnej postaci linków do stron, blogów itp.;
- nie wolno umieszczać w nich reklam stron WWW (od tego jest miejsce w profilu gdzie możesz podać adres swojej strony).;
- może zajmować maksymalnie 3 wiersze.
§ 3 Postanowienia końcowe.
1. Aktywni użytkownicy Forum mogą liczyć na przyznawanie im specjalnych rang, widocznych w Profilu użytkownika Forum.
2. Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do administracji.
3. Serwis NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).
4. Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.